top of page

FAQ

  • Waarom zijn veelgestelde vragen belangrijk?
    Veelgestelde vragen zijn een geweldige manier om sitebezoekers te helpen snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over uw bedrijf en een betere navigatie-ervaring te creëren.
  • Wat is een FAQ-sectie?
    Een FAQ-sectie kan worden gebruikt om snel veelgestelde vragen over uw bedrijf te beantwoorden, zoals "Waar verzenden jullie naartoe?", "Wat zijn uw openingstijden?" of "Hoe kan ik een dienst boeken?".
  • Waar kan ik mijn veelgestelde vragen toevoegen?
    Veelgestelde vragen kunnen aan elke pagina op uw site of aan uw mobiele Wix-app worden toegevoegd, zodat leden onderweg toegang hebben.
  • Hoe voeg ik een nieuwe vraag en antwoord toe?
    Volg deze stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer veelgestelde vragen vanaf uw sitedashboard of in de Editor 2. Voeg een nieuwe vraag en antwoord toe 3. Wijs uw FAQ toe aan een categorie 4. Opslaan en publiceren. U kunt altijd terugkomen en uw veelgestelde vragen bewerken.
  • Hoe bewerk of verwijder ik de titel 'Veelgestelde vragen'?
    U kunt de titel bewerken via het tabblad Veelgestelde vragen 'Instellingen' in de Editor. Om de titel uit uw mobiele app te verwijderen, gaat u naar het tabblad 'Site en app' in de app van uw Eigenaar en past u deze aan.
  • Kan ik een afbeelding, video of GIF invoegen in mijn FAQ?
    Ja. Volg deze stappen om media toe te voegen: 1. Beheer veelgestelde vragen vanaf uw sitedashboard of in de Editor 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande 3. Klik in het antwoordtekstvak op het video-, afbeelding- of GIF-pictogram 4. Voeg media uit uw bibliotheek toe en sla op.

Onze nieuwsbrief ontvangen?

logo.png

© 2024 door Frutastic. Alle rechten voorbehouden.

Vind ons

FRUTASTIC

Oudenaardestraat 84 poort 60

8570 Vichte, België

Contacteer ons:

E-mail: info@frutastic.eu

Telefoon: +32 (0) 498 35 06 37

BTW: BE 0723.645.437

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page